Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje
wtorek: 9-15
środa: 9 -12
czwartek: 9-15
tel. 58 572 94 15.
Pisma dla konsumentów - po prawej stronie, pod hasłem "Rzecznik Konsumentów".
W sprawach porad konsumenckich można również
kontaktować się
pod nr INFOLINII KONSUMENCKIEJ
801 440 220
(w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00)
(koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora),
z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku
który zajmuje się rozpatrywaniem skarg i udzielaniem porad:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
Ul. Marii Konopnickiej 4
80-240 Gdańsk
nr tel.: 58-341-46-75,
a w sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, Internetu i TV) można zwrócić się do Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie udzielanych porad lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej
zajmującym się również rozpatrywaniem skarg.
Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej - udzielanie porad:
801-900-853, 22-534-91-74
Urząd Komunikacji Elektronicznej - rozptrywanie skarg
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając
e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl
Ważne strony w sprawach pomocy: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl
ezakupy.uokik.gov.pl